Blizzard want a new class and race for Warlords of draenor

Para: Blizzard Entertainment

Blizzard

Through this page we wish to express our voice and tell you that we really want a new class and race in Warlords of Draenor.
The Beta is very well done but lacking novelties currently spent by problems in our Realm, the people are giving up playing and tired of the lack of news and we can see that if the Warlords Expansion continue on the path you have shown I believe the problem will only increase.

Lack few months for December but we care Vier expect from this news.

Thanks for your attention and greetings from ja its people.

Turalyons - Nemesis - Paladin of Darkness.
Guild Wings of Justice.

Blizzard (portugueses)

Através desta pagina queremos manifestar nossa Voz e te dizer que queremos muito uma nova classe e raça em Warlords of draenor.
O Beta esta muito bem feito mas falta novidades, atualmente passamos por problemas em nossos Realm, as pessoas estão desistindo de jogar e cansadas da falta de novidades e o que podemos perceber que se a Expansão Warlords continuar no caminho que você tem demonstrado creio que o problema só ira aumentar.

Falta poucos meses para dezembro mas não nos importamos de esperar de Vier essa novidade.

Obrigado por sua atenção e desde já Saudações de seu povo .

Turalyons - Nemesis - o Paladino das Trevas.
Guild Wings of Justice.